قلب یخی
نوشته شده در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط ░▒▓✽❄♥̉̉̉̉̉̉BaRaN♥❄✽░▒▓ |

راستش هيچوقت فكر نميكردم به اينجا برسم اينجايي كه من الان هستم چيزي نبود كه من انتظارشو داشتم فكر ميكنم آرزوهايي كه داشتم خيلي دست نايافتني شدن رؤياهام خيلي دور شدن از من خدايا هر چه تلاش ميكنم نميرسم خدا هم منو فراموش كرده راستش مدت زياديه كه منم با خدا قهرم ...



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:07---26 آبان 1391
سلام
آره فراموشش شاید کرده باشی
اما اگه فراموشش کرده بودی اسمشو نمی آوردی
،اینطور نیست؟
تازشم اگه تو فراموشش کنی ، امکان نداره تورو فراموش کنه، خدای خوبیه ، خیلی دوسش دارم.
همش منتظره که یادش بکنیم،با اینکه خودش همش به یادمونه.
بلاگت حرف نداره
موفق باشی mc hagh ba shomas


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.